Klachtenregeling Provecta Trainingen

KLACHTENREGELING


De medewerkers van Provecta Trainingen zetten zich allen in om de beste trainingen te verlenen. Wij betreuren het dan ook als iemand niet tevreden is over onze dienstverlening. Klanten die niet tevreden zijn over de dienstverlening, hebben het recht hierover een klacht in te dienen. Provecta Trainingen wil leren van klachten en incidenten in de trainingen om zo haar trainingen te kunnen verbeteren.

We willen goede trainingen bieden die aansluit op de behoeften van onze klanten. Bij het verlenen van goede trainingen past zeker ook een goede omgang met (signalen van) onvrede over ons behandelaanbod.

We stimuleren een open klimaat voor het bespreken en behandelen van klachten, met inachtneming van de privacy van zowel klager als aangeklaagde. Iedere klacht zien we als een signaal en krijgt serieus aandacht. Hoe eerder een klacht verholpen kan worden, des te groter de kans om de relatie met onze cli├źnt te behouden of ter herstellen. Met deze procedure willen we waarborgen dat klachten van onze klanten op uniforme wijze worden behandeld.

Als u een klacht heeft, willen wij u uitnodigen deze eerst te bespreken met de medewerker die de training bij u verleent of met de eerstverantwoordelijke zorgverlener. Meestal zal een gesprek het probleem oplossen. Mocht dit niet het gewenste resultaat opleveren kunt u contact opnemen met Marco Hopman of Marnick Haarbrink. Wij proberen dan samen met u het probleem op te lossen.

Email: info@provectatrainingen.nl of telefonisch via 06 – 46 14 22 84.


Bent u geïnteresseerd in onze trainingen? Of zou u graag een training op maat willen laten ontwikkelen voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op.
info@provectatrainingen.nl
-
06 - 46 14 22 84

Copyright (C) 2024 - Provecta Trainingen KvK: 90591828